14 lis 2016

Odnalazł się


O jednej z porcelanek z tego nagrobka pisałam tutaj: http://wiecznotrwale.blogspot.com/2016/06/ozdoba.html
Obie już nie istnieją, a ja byłam pewna, że w archiwum fotograficznym mam tylko tę jedną. Tymczasem znalazłam drugą, choć jakość fotografii powyżej nie jest najlepsza (została wykadrowana z większej całości).  Była pięknie skomponowana z porcelanką kobiety - obie umieszczone symetrycznie na identycznych płytach. Obie naruszone czasem i tak samo poruszające.

1. Cmentarz Rzymskokatolicki przy ul. B. Limanowskiego w Radomiu
2. Włodzimierz Iwanowski, ur. 7 VI 1883, zm. 11 XII.1959 r. 
3. Orientacyjny czas wykonania porcelanki: lata 80?
4. Porcelanka wkomponowana w tablicę dostawioną na płycie. Była na niej jedynym elementem, epitafium znajduje się bowiem na płycie nagrobnej. 
5. Typ fotografii: portret/popiersie


Fotografia całego nagrobka z 2012 r.


i z 2016 r.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz